NIkon V1

 
 
Yeeei, har köpt/fått en liten systemkamera idag. Har en Nikon D60 sen innan, som är superbra och lätt tycker jag. Den har jag använt flytigt dom 4 åren jag har haft den. Men kännde att den används mest när man åker på semester när man gå runt och fotar hela tiden o.s.v. Så tänkte att en mindre kamera skulle vara bra att ha till vardagen och så. Så idag gick jag och mamma, och min syster och kollade på elgiganten på kameror, och då hittade jag Nikon V1 som jag hade kollat på innan. Det är en liten system kamera som man kan köpa flera objektiv till senare och blixt och mikrofon. Och han i affären hade en lika dan så det känndes som att det var ett bra val. Och det tycker jag att det verkligen var, det ända som jag vill köpa till lite senare är en blixt. Är supernöjd i alla fall, och nu kommer jag kunna fota med den i Spanien om några veckor :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0