GOD JUL I EFTERSKOTT

 
GOD JUL i efterskott. Min dag började med att pappa väckte mig med en tomteluva på huvudet. Så jag gick upp, och gick ut med hundarna. Sen dushade jag, fixade mig lite och väntade på att en del av våran släkt skulle komma. Dom kom runt klockan 3 någon gång och då kollade vi på kalle anka och allt sånt där. 
 
När klockan var 5 sedan åt vi julbord, det var så jävla gott. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde där emellan men vi öppnade julklapparna tillslut i alla fall och jag är super nöjd med det jag fick, kunde verkligen inte bli bättre. Lägger upp i ett annat inlägg sen med vad jag fick. Min jul var jätte mysig. Hur var eran jul ? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0